قاصــد ک

اینجا معمولا می نویسند که الان شما کجا هستید و مثلا نویسنده از نوشتن وبلاگ چه منظوری دارد
فعلا یه سری عمدتا دست نوشته پراکنده که نویسنده منظور های خودش رو (البته اگه داشته باشه) لابه لای مطالبش می گوید !!

آخرین مطالب

قاصد ک نامه

يكشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۱۳ ب.ظ

دارم فکر می کنم یکی که این بلاگ منو می خونه با خودش چی فکر می کنه؟؟

از اون جالبتر می تونه فکری باشه که آدمای مختلفی که جدای از قاصد ک منو میشناسن با خودشون می کنن؟؟

اشکال نداره قاطیِ اون همه چی ، که به اون همه چی نمیاد

قاصد ک من هم به من نیاد دیگه! 


پ ن : فکر کنم با یه تقریب خیلی خوبی اگه هیچیم تو فضای مجازی به شخصیت حقیقیم نیاد ، این پست و ادبیاتش خیلی بهم بیاد :-)


  • محمدرضا

نظرات (۶)

اولندش که آمار نشون میده هیچکی غیر از ما وبلاگت رو نمی‌خونه. پس نگران نباش!
دومندش که هیچکی این طرفا آدم واقعی رو با وبلاگش قاطی نمی‌کنه. وبلاگ یه بعد جلف و عمیق از وجود نویسندشه که محل زیادی برای اعراب نداره و صرفا نقش چک نویس کردن افکار آدم روی ذهن بقیه رو بازی می کنه.
سومندش هم که خودت گفتی: بیله دیگ، بیله چغندر! همینیه که هستی. شک داری؟
پاسخ:
راستش تلاشم رو کردم که این "بیله دیگ ، بیله چغندر" ینی چی و کجا گفتم ، تهش به نتیجه قانع کننده ای نرسیدم :-)

سلام
پاسخ:
سلام بر مهاجر
مخصوصا از نوع شماره 27 اش
سلام
پاسخ:
سلام به روی ماهتون
  • تازه با خبر شده
  • سلام
    دیروز از طریق یه نفر اینجارو پیدا کردم!!!اونم به یه روشایی!!

    ولی فعلا برای اینکه خجالت نکشی نمیگم کی هستم! :)

    حقا که شخصیت وبلاگی هیچ مویی با شخصیت حقیقیت نمیزنه!لحن تایپ کردنت هم همونه...
    پاسخ:
    شما بگید شاید از خجالتتون در اومدیم
    پ.ن اول   :))
    پاسخ:
    :-)
  • سین میم صاد عین
  • سلام
    خوشحالم که به جز من و استاد محترمت کسان دیگر هم فرصت خوندن نوشته های گهر بارت رو پیدا نموده اند و افراد بیشتری نظرات خود را در اختیارت قرار می دهند!!

    :)
    پاسخ:
    سپاس گذارم که شما هم بسیار لطف فرمودید و حقیر را از نظرات خویش برحذر(املاش همینه دیگه ؟) نداشتید
    :-)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی