قاصــد ک

اینجا معمولا می نویسند که الان شما کجا هستید و مثلا نویسنده از نوشتن وبلاگ چه منظوری دارد
فعلا یه سری عمدتا دست نوشته پراکنده که نویسنده منظور های خودش رو (البته اگه داشته باشه) لابه لای مطالبش می گوید !!

آخرین مطالب

ساکن قطعه 53

جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ب.ظ

از همون باری که گذر به دست نوشتِ ساکن قطعه 53 افتاد ، دلم هم هوس دیدن مزارشون رو می کرد که این دفعه فرصتی اومد و خوش نشست قبل از برنامه 14 خرداد.

کنار در مترو و اولین راهنمای زائر، دومین راهنمای زائر، قطعات 49 یا 29، ایستگاه صلواتی شهدای خبرنگار، یادبود گردان های لشگر 27 محمد رسول الله (ص)، ایستگاه صلواتی مجاور قطعه 53 ... 


زندگی یا مردگی این مدلیِ ما انسان هایِ "یه مدلی" اگر اجازه بده ، شاید فرصت کنیم که یه ذره فکر کنیم ،شاید سوالاتی برامون پیش بیاد مثل این که من واقعا کیم؟ یا اینکه که وقتی دارم بین مزار شهدا راه می رم ، چه اتفاقی برای دلم میوفته ؟؟

به نظر می رسه ؛من ، شمای مخاطب و ساکن مزار 53 حقایقی داریم که ما رو بهم مرتبط می کنه و باید ماجراهایی باشه


" مشهدش کربلای خمینی ، شلمچه کربلای 5

از او پیکر ده سال بر بال ملائک مانده اش 

هیچ نمانده جز راهی نا تمام

...

قطعه 53 ردیف 148 شماره 12"



پ ن : از این خود عجیبمون خیلی کم می دونیم !!



  • محمدرضا

نظرات (۱)

راه ناتمام...
پاسخ:
...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی